Kyllä naisten ajatusmaailma on ihmeellistä. Selvisi tässä viikonlopun aikana, miksi mua osa eukoista niin karsaasti täällä katsoo, vaikka en edes tunne niitä. No, onpahan Mr T.llä ollut jotain säpinää ko. henkilön kanssa. Saatana sentään! Syytönhän minä siihen olen. Ja eihän meillä mitään ole. Kavereita vaan ollaan. Hah haa!!! Ne on vielä takuulla vanhempia kuin minä... Ja meilläkin on 6 vuotta ikäeroa Mr T.n kanssa.  Minä siis olen vanhempi. Vanha lehmä... Mutta silti ottaa päähän aika rankasti. Enhän minä ole tässä mitään sille tehnyt. Mutta ehkä se on vaan niin karua huomata, että Mr. T käykin täällä syödäkseen mun seurassa, eikä niiden/sen takia. Olihan mullekin toisaalta vähän shokki kuulla tästä asiasta viikonloppuna ja podin monta mustasukkaisuuden puuskaa sen takia. Google on oivallinen keksintö. Näkee suoraan, minkä näköinen tapaus on kyseessä.

Hajoan tähän paikkaan kohta, jos ei dropit ala taas auttaa. Niska on sairaan kipeä taaskin. Selän välilevyt on taas ihan kasassa ja ryhti sen mukainen. Ja toisaalta tuo ekana mainittu juttu hieman harmittaa. Melkein siihen pisteeseen asti, että harkitsen tämän homman jälkeen firman vaihtoa. Vaikka eipä se vaihtaen parane. Samanlaiset ihmiset ne muuallakin on. Onhan täällä tietty mukaviakin ihmisiä ja kavereita. Ja just tuon takia mä kai tulenkin paremmin miesten kanssa juttuun. Ne ei ainakaan puukota selkään tuntematta mua ensin. Ja kyllähän ne suurin osa innolla onkin tutustumassa.

Jos huomenna pukeutuisin säkkiin ja yrittäisin näyttää niin rumalta kuin vaan voin. En mä kyl toisaalta hirveämmin pynttää muutenkaan. Tänäänkin... tai enpä kerrokaan. Jos vaikka joku luulee minut tietävänsä ja sattuu täältäkin tätä lukemaan. Pysyköön Mimosa inkognitona edelleen. Ja muutenkin olen tänään niin pahalla tuulella, että parempi on olla kenenkään mulkoilematta tai saa samalla mitalla takaisin. Uhkun kylmää vihaa koko naissukupuolta kohtaan.

Mr T.n suhteen mun ei kuitenkaan tarvitse pelätä. Hän on minun ja pysyy, ainakin toistaiseksi. Tänä aamuna sain avaimen hänen luokseen, joten kai mulla sitten on kaksi kotia nyt. Ja lapsuuden kodit lisäksi. En voi olla koditon siis.

Voin ehkä vaikuttaa välillä lapselliselta, mutta olen vain niin kypsynyt naisihmisiin ja niiden asenteisiin. Jotenkin tuntuu tänään siltä, kuin koko maailma olisi minua vastaan. Väli Pms:ää kait...

Aurinkoista päiväää kaikille muille! Hymyilen kun tavataan, vaikka vihaisinkin sinua.